maandag 16 juli 2012

Writer's music

Writer's block. Poeh. Na een week al last van een schrijfblokkade. Hoe langer je iets uitstelt, hoe moeilijker het wordt. Wijze raad waarvan ik de afkomst niet zo een, twee, drie kan bedenken. Waarschijnlijk van het internet of uit een film. Maar goed, ik volg het advies op en schrijf een stukje over muziek.

Persoonlijk vind ik dat je naar muziek moet luisteren die jou aanspreekt. Ik doe ook het liefst mijn oren dicht als ik gezwets van mensen hoor die hun muzieksmaak superieur vinden. Op ieder potje past een dekseltje. Wat betreft muziek ook. Tekst en drums vind ik het mooist aan muziek. Hieronder staan een paar van mijn favorieten in willekeurige volgorde. Voor sommigen oud, voor sommigen nieuw, voor mij perfect. 

3 opmerkingen:

  1. yay! die vind je ook allemaal in mijn speellijst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ken ik er weinig van dit lijstje... Alleen River flows in you, omdat ik die ooit geleerd hebt voor de piano. Snel wat opzoeken haha

    BeantwoordenVerwijderen