zaterdag 20 april 2013

Toko test: Lobo Wonton Soup Base




























Ik shop regelmatig bij de een Aziatische toko en dan geldt de regel: 'kopen op eigen risico'. Vaak gooi ik wat ik gekocht heb namelijk direct in de prullenbak. Maar een enkele keer loop ik een kookjuweeltje tegen het lijf. In zo'n toko staan oneindig veel producten en meestal heb je het geluk dat er een Engelse beschrijving op het product staat. Ik ben meestal te nieuwsgierig en koop ook de producten waarvan je niet weet wat het is totdat je het uit de verpakking haalt. Of misschien weet je het zelfs dan niet.

Vandaag test ik de wonton soup base van Lobo (+- €1,00), zodat jullie met een gerust hart jullie geld kunnen spenderen of de soepbasis juist in de schappen kunnen laten staan.

Wat moet je doen?
Je hoeft niet veel te doen: 1 liter water koken en de poeder die in het zakje zit erin oplossen. Spitskool snijden en in de soep gaar laten koken. Wontonblaadjes vullen met gehakt of gemalen garnalen en ze in de soep gaar koken. Easy!

Smaak
Lekker! De soep heeft veel smaak en vult goed. Er valt niet veel slechts over te zeggen. De soep is makkelijk te maken en smaakt (ondanks dat het uit een pakje komt) heel erg goed. Ik zou wel twee pakjes kopen zodat je twee liter soep kunt maken. De soep is erg snel op ;)
















1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit. Ik hou van de toko, alleen er rondlopen is al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen